Cargando Eventos

Todos los Eventos

Xerrada 👉 𝘿𝙚𝙩𝙚𝙘𝙘𝙞𝙤́ 𝙞 𝙥𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙘𝙞𝙤́ 𝙙𝙚 𝙡𝙖 𝙫𝙞𝙤𝙡𝙚̀𝙣𝙘𝙞𝙖 𝙙𝙚 𝙜𝙚̀𝙣𝙚𝙧𝙚 𝙞 𝙫𝙞𝙤𝙡𝙚̀𝙣𝙘𝙞𝙚𝙨 𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡𝙨 𝙚𝙣 𝙡❜𝙚𝙣𝙩𝙤𝙧𝙣 𝙙𝙞𝙜𝙞𝙩𝙖𝙡 𝙖𝙢𝙗 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙖 𝙙❜𝙞𝙣𝙘𝙡𝙪𝙨𝙞𝙤́ 𝙞 𝙙𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙞𝙩𝙖𝙩 𝙛𝙪𝙣𝙘𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡

📱 En un món cada vegada més digital, és fonamental saber detectar situacions de risc, identificar violències sexuals online i adquirir eines per a una convivència segura i respectuosa en les xarxes.

🟣 La Regidoria d’Igualtat vos convida a participar en un taller imprescindible per entendre i prevenir les violències de gènere en l’entorn digital. Una activitat emmarcada dins de la programació del 25N, pensada per a tota la ciutadania i amb una mirada inclusiva cap a la diversitat funcional.

📅 𝗗𝗶𝗮: Dijous, 4 de desembre.
🕐 𝗛𝗼𝗿𝗮: 19.00 hores.
📍 𝗟𝗹𝗼𝗰: Casa de la Cultura.

👉 El taller serà impartit per l’Associació Edisex, expertes en educació sexual i igualtat.

💜 T’esperem! Formar-nos i sensibilitzar-nos és clau per avançar cap a una societat lliure de violències.

Comparte esta historia. ¡Elije tu plataforma!