Cargando Eventos
Este evento ha pasado.

L’inici del recorregut se situa al panell informatiu enfront del CEIP Fèlix Olmos (Carrer Sant Llorenç). Només eixir del túnel prendrem el camí de l’esquerre en direcció a Sant Llorenç. En arribar a la primera corba abandonarem el camí asfaltat agafant la senda que puja a l’esquerre de la granja abandonada. Continuem per aquesta pista, al passar per dalt de les piscines de Sant Llorenç trepem un marge desmembrat i agafem la senda que ix a l’esquerre. Aquesta senda ens durà en 500 m a la mateixa porta de la Cova de los Mismos, continuarem fins arribar a una bassa de reg per la qual enllaçarem amb la senda del Fenollar. Ascendim fins la bifurcació, on agafarem el camí a la dreta, que ens baixa en picat a l’inici de la Senda de l’Infern. Eixint de barranc cap a la dreta i després a l’esquerre seguirem per una pista per damunt dels bancals. Continuarem planejant fins el motor d’aigua al replà on comença la senda de la Sima, agafant aquesta i als pocs metres la senda a la dreta que ens conduirà a la senda de les Llometes, per on transcorreran els últims quilòmetres en direcció a Favara.

L´última baixada, de forta pendent, ens deixarà a l’entrada del túnel on hem començat el recorregut.